sobota, 29 listopada 2008

babski laptop

Hp poszło po rozum do głowy i wspólnie z projektantką mody Vivienne Tam, udekorowało troszkę swój produkt. Jestem pewna, że ten ukwiecony komputerek cieszy się ogromnym zainteresowaniem żeńskiej populacji. Wzorek jest naprawdę ładny, kolorki popularne i bardzo "babskie". A niestety, wiadomo powszechnie, że większość kobiet przy wyborze telefonu, samochodu czy komputera, kieruje się głównie estetyką...
Sprzęcik jest wyjątkowo lekki i mały, można go więc nosić w ręku jak torebkę... (szczególnie np przechadzając się łódzką ulicą ;))
Ornament jest wzięty żywcem z kolekcji ubrań projektantki.





A to sama projektantka prezentuje produkt:

2 komentarze:

czy wydra wygra? pisze...

Malutki, bo to netbook.

A upiększyć laptopa z dowolnie wybranymi:) parametrami da się chyba naklejkami, przynajmniej na allegro takie sprzedają. Ciekawe, jaki efekt jest w praktyce.

ola.uuu pisze...

oo mój pierwszy komentarz :)
na naklejki na allegro też się kiedyś natknęłam, ale te wzory wydały mi się niezbyt ciekawe.. co oczywiście nie oznacza że takowe (ciekawe) nie istnieją :)
i właśnie też jestem ciekawa jak wygląda naklejanie. pewnie robią się czasem pęcherzyki..